bilder.

bilder från dagen! förlåt för dålig uppdat. men denna dagen behövde jag verkligen. imorn är jag där. då är jag frisk, ipromise! så nu ska jag ta en kopp te o läsa min bok. här kommer bilder, ha en underbar kväll. / elin. 


gjorde denna fläta med mitt eget hår idag. ja, såhär blev det, men det va svårare än jag trodde med att sätta fst den, haha. :)

nu kommer bilder på mina presenter som jag fick igår. som sagt, riktigt nöjd! :)
vita,gråa&svarta trosor, riktigt söta. av mormor! 

min ursköna nattskjorta som jag fick av mormor också, åh, den är verkligen jag!

ett lila ljus (syns inte på bilden tyvär men det är typ mörklila) + en skiffelstenplatta som den stog på. fick av farmor. tack!:)

- dom bruna runda godisarna - i små askar som jag fick i samband med ljuset o "plattan", hihi. dom är riktigt mums!

detta fina kort som jag fick av kusinamanda, tack vännen!

alltså denna gillade jag riktigt mkt. fick den av fam.s. jo, det är faktiskt typ som en fotoram fast i ett nyckelringsformat istället, 143 bilder kan man ladda upp o bilderna ser faktiskt bra ut på displayen, den ska jag verkligen ha på min nyckelring i skolan, då har man ngt o göra på lektionerna..;)

fokus på dom vinröda örhängerna! fick dom här örhängerna o dom där bakom av amanda också, så söta! o dom rosetterna hade jag faktiskt tittat på förut. o nu har jag dom! hihi. tack!♥

fokus på rosetterna!

presentkort på nästan allt i stan! 100 :-. kom faktiskt inte ihåg vem jag fick det av, tror det va fam.b., men tack iallafall!:) o så kan jag också berätta att jag fick 420 :- till med. wiihoo.

o dom här söta ljuslykterna som jag fick av fam.b., dom står redan framme vid fönstret!:)

slänger in några bilder på dagens outfit medans jag håller på! så här har ni den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback