LÄSVÄRT!

detta inlägg är inte vanligt om jag ska säga så. jo, jag har faktiskt funderat dom senaste dagarna. o ja, för någon månad sen så sa ju jag att jag skulle inte ha en tillgänglig blogg utan det kommer bara inlägg ibland, o nu är det nästan så igen fast har också undrat på att ta bort bloggen o göra en ny. men bara designen, inte headern. :) kanske ska jag satsa på en liten mindre blogg på blogspot tänkte jag. då har man inte så mkt krav (som jag har) att va tillgänglig på bloggen hela tiden. eller så kanske man ändrar sig, ja, ni märker säkert nu att jag är ganska velig av mig ;) så vi får se hur det blir! för annars så tar jag en liten bloggpaus snart, ne, som sagt, vi får se!:) nu kommer bilder från helgen & igår. åh, vilken natt&dagar! haha, skratt behövs mkt hos en själv. lina har varit här i helgen kan man säga, hon snarka hos mig & sen har vi verkligen hatt underbara dagar. som igår, många tror nog inte det.. men vi gick faktiskt kl.4 typ eller halv o bestämde oss att gå till mormor&morfar, ja, i dom första minuterna va det ljust men sedan så blev det ganska mörkt, eller det blev väldigt mörkt när vi väl va påväg dit, men vi hade så kul. o det bästa va nog när vi köpte två fina rosor till dom, dom blev så glada. det är verkligen kul o uppskatta människor, det gillar jag! ;) sen vad det värt att gå dit tyckte jag & säkert dom andra också. risgrynsgröt & tillbehör till fick vi & sen bara vi myste hemma hos dom, vi har verkligen hatt kul! idag kan jag säga att denna dagen tillbringas hemma med lugn o ro för mig, jag är väldigt trött idag o känner för det, så är jag säkert pigg resten av denna vecka. :) ne nu ska jag göra igoning mig o städa min friggebod har jag tänkt. vi får se hur det blir med bloggen! ;) kram.


ja, här bjuder jag på en fjortisbild nu när det närmar sig min födelsedag, då blir jag ennu mer fjortis! ne, jag skoja bara med er, jag ska va mig själv. i promise! ;)


syster. middag i kyrkan ;)



fik på stan med underbara lina. myys!

o en smoothie passa bra den dagen. + varsin araxboll men den kommer inte på bild.

o lina är söt som vanligt!

soovtime!

promenad till m&m!


åh dom blev ju så glada över buketten! :)

lite närmare bild kanske.

myys i soffan framför skidåkning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback