testblogg?

wiihoo. vilken dag? ah underbar, tack så hemskt för dagen underbara kusin, Lina. :) riktigt bra dag, o vääldigt mkt skratt hörre du. som, wii play,gulfjärtan iller & more, åh vad vi skratta. haha! har inte tagit så mkt bilder idag faktiskt, hade inte så lust när man hade mkt kul!:) nu har hon åkt o jag saknar dig redan lina, men imorn kommer dagen bli grym. mys & bio, jag vet att det kommer bli en grym dag, så vi träffas imorn, om ni undrar vilken film det blir så ska vi se avatar, det är ju den som är nog den populäraste nu i think, men iaf, det ska bli kul!:) men jag tänkte idag på morgonen när jag då höll på att ta reda på fakta om bloggdesign, jag ska nog göra en liten testblogg som jag prövar lite saker o designar om o så också kanske det blir en ny blogg med lite bättre design tänkte jag. men headern, den HÅLLER JAG KVAR, jag lovar!:) nu när jag också pröva bredderna på bloggen så blev det ju helt fel så det är därför jag ska pröva mig fram lite, på en testblogg då. nu får ni dom bilder som togs idag. ha en fortsatt bra kväll vänner! eliiin.



oh, ni är grymma tjejor!


oh sista bilden, jag älskar den.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-05 @ 11:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback