försenade bilder! igen.


en bild jag gjorde om för några dagar sen, tog kort på mina ljusa jeans o sen blev det såhär! haha.

läsning.



mörk bild.

smutsigt fönster utanför musiksalen, haha, men solen va vacker!

härlig bild + en go min ;)

musik.

fint!

haha, va också med söta millan för någon dag sen, grymt kul.

hihi. suddig bild men snygg!

kortet jag fick av min underbara kusin stina före min födelsedag! det var grymt, tack så hemskt mkt! loveyou!

14 år! haha.

promenad till konsum/tårpilen.


den speciella maten på min dag, mums!


skolan.

söta du!

spanska.

spanska.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga bilder ;D

allt bra då? :)

2010-01-16 @ 16:10:24
URL: http://smoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback