it's works.

yääs. it's works. internet är på o nu kan jag lägga in bilder! men inte så många men några iaf. :) skoldagen va bra enligt mig faktiskt, eller ganska. fort men endå segt. haha. nu är jag hemma o ska snart gå till huset mitt o mysa, o ta något gott med mig in. alltid bra! hur har eran dag varit? eller vissa av er kanske inte ens ha börjat skolan, lycko er isåfall, haha. :) nu kommer bilderna. hade bäst + att jag önskar er en underbar kväll. kram!


tänkte slänga in en bild som inte alls passar kanske, men ah, julpyntningen är ju snart borta så ja, en sista bild på min julstake, ikväll försvinner dom kanske.

amandas tofflor som hon fick av mig, hon ville att jag skulle ta kort på dom så ja, dom här fick hon + att hon tyckte dom va ursköna, mkt bra! ;)

amanda, visst är hon brun. såå brun & jag är snart avis, hihi.

and moi & min julklapp, jag gillar den mkt, det är typ en nyckelring, en afrikansk människa om man ska säga så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback