jag är såå..

såå ledsen för inga blogginlägg på länge vänner..men ah så har det varit vissa dagar för mig hela tiden. men alltså egentligen så behöver man ju inte vara så aktiv om man vill. det är ju ens egen blogg faktiskt!:) har gjort så mkt dom här senaste dagarna också, så det är pågrund av ingen dator + mkt gjort. så ni vet det nu! ja, igår så fyllde jag 14 år. wiihoo. världens bästa födelsedag, åh mina underbara vänner & familj o alla andra, åh, jag älskar er såå mkt! o det är mkt. ;) haha. o världens bästa presenter också, har massvis med bilder på det + massor av skolbilder, som jag såg att en underbar kommenterare hade sagt att jag skulle göra mera, det kommer mera, promise! eller ska iaf försöka vännen ;) nu har vi fått tillbaka nya datorn som var o är fortfarande lite seg, men det går bra. men det är bara att ladda upp bilderna som jag inte vet hur jag ska göra men okej, det funkar vell om jag försöker med något ;) ni får bilderna senare för nu måste jag verkligen äta, levt på godis idag (y haha. hade bäst vänner! puusss.

Kommentarer
Postat av: äämilia!

grattis igen;d<3 hihi!

2010-01-14 @ 20:34:02
URL: http://eemiliad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback