jag gillar er.

hej vänner! åh, vilken slappdag det varit för mig idag, riktigt slappt. men skönt är det också. att bara ta dagen som den kommer..sån är jag ibland. :) men för någon timmar sen så va pappa&jag i knalleland faktiskt, ja, jag hann inte så mkt på morgonen mer än att ta på mig o åka iväg en sväng. men det faktiskt bra för jag skulle handla dom sista grejerna till mina två vänner + syster & nu får ni faktiskt inte mobba mig..men jag har köpt en till kub! haha, ja, jag samlar på en sak till, kuber! men jag tycker dom är så snygga så ah, passar mig! men ja, jag beklagar men kan inte säga sakerna jag köpt idag heller..men nu ska jag verkligen ta kort på dom o lägga in dom i efterhand, för nu ska jag komma ihåg det. haha. :) men på tal om kvällen igår. den va så mysig måste jag säga, middag,efterrätt, film & underbara tjejer, tack för kvällen tjejer! ni betyder verkligen för mig. tog inte så många bilder från det för kameran ni vet (kameran i mörkret, inte bra!) så ja, men det va verkligen mysigt! tack. nu ska jag snart skära upp lite mango o smaska på o sen gå ut o mysa, känner för det just nu. ensam också! inte ofta..haha. :) ha en underbar eftermiddag. kram!


bild från igår. kallt!

haha, stå på händer, det va längesen. + att jag fick massa "blixtrar" efter jag gjort det..haha.

bild på johanna! :)

dukning. så fint du gjort johanna!

mat!

o efterrätt + godis, mums? ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback