kameran!!

hej alla glada! hur har eran dag varit idag? bra, tänkte vell det. ;) alltså nu är jag lite osäker på om jag ens skrivit detta, men har jag skrivit om att jag ska få en kamera? nej, ne jag är faktiskt 99 % säker på att jag inte sagt det, men förlåt annars, för detta har jag väntat på före min födelsedag faktiskt. ja, jag fick reda på det före, men såhär är det. hela vår familj har hatt en kamera, den va riktigt bra faktiskt, men sen paja den totalt o vi har inte hatt en kamera på länge, på kalas, hemma & annat, I  N  G  E  N! o jag vill ju/har ju önskat mig en kamera väldigt länge, jag har ju hatt min vanliga mobil, så dom sa att du behöver ju också en. så det får va födelsedagen, o den är speciellt min då eftersom jag får den som en födelsedagspresent! en chock? ja, verkligen. så pappa hitta en som han trodde på för en vecka sen typ o nu har jag väntat jättelänge o idag ringer han o säger att den är här?! ja, det är den. o jag är hyperglad verkligen!! o + att man får hoppas att just den är bra nu, men jag tror det. det är den säkert!:) så snart kommer han hem o vi hämtar den på en gång, min kommentar. "WIIIIHOOOOOO" såå glad. så nu kan jag bara vänta på att pappa kommer. o självklart måste jag ju blogga senare ikväll så ni får besked, om den är bra alltså. haha. ;) har tagit ganska många bilder idag faktiskt, skolbilder som en kommenterare har önskat o några fler faktiskt! så här kommer några. ha en underbar kväll nu vänner & så kanske vi hörs ikväll. hoppashoppashoppas det ;) kram!


första lektion. SO.


SO.


o jag gillar't!

matsalen. :)

my klock!

(y

matte.

lovethisgirls!

haha, härlig bild!

yääyh.

ja, ni undrar säkert va jag gör på lektionerna nu för tiden..haha.


tjejer väntar på lektion. men inställd blev det idag, det gillar vi!



hihi.

lina i fokus! :) älskardig.

lina&jag på bild! + oscars hand som förstörde hela bilden, haha!

spanska.

fast vi filma typ hela lektionen,resten klippte vi!:)

klippningen!

haha, denna musen är riktigt nice tycker jag faktiskt. o skolans också + stinas fina naglar. ;) hihi.


Kommentarer
Postat av: amanda johanssoN:)

bajjjs vad feeeet jag ser ut på bilden med filmkameran!:O:( såå fet är jag faktiskt inte..:(

2010-01-19 @ 20:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback