krångel

åh, jag är ledsen för dålig uptad. dom här två dagarna, internet krånglar igen, ingen anslutning just nu. så jag får blogga ett inlägg nu på mobilen så ni vet hur det är. o + att det är första skoldagen idag!? ja, jag tycker det ska bli grymt roligt att träffa alla igen, men nästan inte det andra, haha. nu ska jag gå ut i huset o ta på mig/göra igoning, o jag är så nöjd att jag har gjort klart allt, igår. så nu behöver jag faktiskt inte stressa ;) igår så kom också amanda hit, hon har varit i thailand hela lovet så hon va riktigt brun, riktigt. sen bytte vi också förenade Julklappar, haha, men jag måste säga att mina va ursnygga, slänger in en bild sen, promise.:) men så kan man inte lägga in bilder här så det får bli när datorn funkar, ne nu måste jag gå, hade bäst vänner. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback