lalala.

min kamera är slut på batteri. åh, jag har hållt på med den så mkt att batteriet är slut, haha. men då visar det ju att jag gillar min kamera!:) + att jag hade tagit bra bilder på mitt rum & lite till, som jag ville lägga in nu..åh, jaja, pappa ska åka in till stan o köpa laddningsbara batterier imorgon så det blir bra! hoppas ni kan vänta. men jag har bilder från min mobil! så det blir inte så tråkigt endå. snart ska jag ta en dusch o sen sätter jag mig nog framför tv:n o kollar på "halv åtta hos mig" åh, jag tycker det är riktigt bra faktiskt, & man får också lite info om mat, greejt! o sen måste jag göra mina läxor, men det är inte säkert..för jag är inte 100% på att komma till skolan imorn, vet faktiskt inte..men får vell göra dom endå. man vet ju aldrig. ha en underbar kväll vänner. elin.



gårdagens outfit.

l e o p a r d

amanda. :)

rasmus&tim!

love den här klockan. va hemma hos hilda idag & fastna precis framför denna, W  O  W


amandas söta halsband!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback