loveyou!

hallå friends! förlåt för att jag inte skrev någonting igår, eller ah, va inte så mkt att säga faktiskt om dagen igår. ;) vilken underbar dag idag, ah, det har den verkligen varit. först en ganska seg men endå bra skoldag & sen mys med johanna p. inne i hennes beautiful room! åh, det va så fint, ja, hon har fått ett nytt rum o jag kan säga att det va bättre än väntat, så mysigt! o ett riktigt riktigt stort tack för denna kväll med dig vännen, prat,skratt, (kassler) haha, jag skrattar redan nu,mat o mys. tack! på lördag blir det tjejkväll hos denna underbara johanna, o det ser jag fram emot, vi har redan planerat hon o jag. :) ja, just nu då..så är jag lite nervös..jag hittar inte min SO-mapp som jag måste ha här o nu, jag har p.r.o.v imorn?! ja, o jag har inte övat något nästan, eller ja, lite men endå, jag hittar den inte, haha. men den måste ju vara någonstans iaf. så ja, snart så har jag letat i hela huset o då måste jag ju hitta den så, önska mig goodluck! ;) men nu har jag inte tid att skriva mer. ja, tiderna nu för tiden har man ingen tid alls till det man vill. kram!

Kommentarer
Postat av: johanna (:

du är mys, tack själv!<3

2010-01-29 @ 17:41:11
URL: http://johannaingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback