några timmar..

har jag hatt kameran nu & jag kan berätta att dom här timmarna har jag bara tagit kort o gjort annat med min kamera, haha. så kul är det nu o ja, som sagt, jag är såå glad!:) o bilderna blir ju helklara i kameran men nu när jag skulle ladda upp dom på datan blev jag lite sådär less..dom va inte lika bra som på kameraskärmen..men jag kom på sen att jag har ju bara hatt den i några timmar o inte ens lärt känna allt om min kamera så ja, det kommer nog bli bra kvalite på dom sen när jag är klar. haha! ;) jag lägger in någon bild så får ni se! o + att ni får se hur kameran ser ut, det vill ni va? haha. :) ne nu ska jag faktiskt släppa kameran o ägna mig åt lite viktiga grejer nu innan jag ska sova, fast det är svårt för mig nu..ihih. så ha en mysig kväll & njut av den, den kommer aldrig igen. kram på er & godnatt!


ett stort fett hjärta över min min. ja, jag gillade den inte iaf. men jag hade faktiskt druckit smoothie före o va helt kladdig över hela mig så det va nog bäst med hjärtat, haha!

o såå här glad o lite till va jag ikväll! ja, släppte loss helt enkelt. typiskt mig när jag är glad, haha. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback