hemma

nu är jag hemma igen! o vill bara säga. tack så hemskt mkt för denna underbara dag mormor&morfar. så mysigt har vi hatt som sagt. :) har också tagit lite bilder. från idag&igår! ikväll ska jag nog packa upp all things jag tog med mig till m&m, imorn har jag inget planerat, bara en grej men den vet jag inte om det blir nåt, lina o jag kanske ska på avatar på bio imorn,men vi får se hur det blir! antingen imorgon eller på söndag. :) nu vill jag önska en underbar första kväll på detta året till er kära läsare! ni är grymma.


första raketbild!










o jag gillar det som vanligt!

promenad.




:)

du är så underbar syster!



påväg hem.



efterrätten idag, åh vad gott de va! ;)

o sist av allt, fotbad. så perfekt för mig som har ja, fula fötter kan man säga, haha. :) så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback