sibririsk kyla?!

hallå vänner! åh, nu är jag precis proppmätt efter middagen för en stund sen, men riktigt gott med! för nästan en timme sen så va mamma o jag på promenad till ica, o jag hade riktigt rätt med tjocksnö, det va riktigt tjockt så man fick kämpa lite ibland men det va riktigt underbart väder. :) medans vi va inne på ica o mamma tog fram sin turkiska yogurt hon skulle köpa så läste vi löpsedlana som satt på väggen, o vet ni? det stog på en av dom, sibirisk kyla påväg till sverige, sibirisk kyla! ah, då kommer iaf inte jag gå ut. haha. men nu när man kommit hem så känner man iaf att man varit ute iaf, det är en bra känsla. :) ni får ha en underbar kväll. kram!


mer snöbilder!






Kommentarer
Postat av: SARASTOOR

hej elin hur är det ?

gud så jag saknar dig vännen :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

hahaha kommer du ihåg när vi jämt spelade eyetoy jag tjatade för att få spela haha

saknar dig mest

har du fått din systemkamera nu :D? <33333

2010-01-06 @ 17:28:11
URL: http://absolutjavisst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback