sista dagen..

oh det får det faktiskt bli tycker jag, nu räcker det med sjukdomar från mig. ja, jag är hemma idag, både mamma & jag ville det, o det va nog bäst för jag måste verkligen vila idag, fast jag tänkte, ah, i helgen blir det säkert lugnt o jag kan kurera mig o va frisk, men nej. först cup direkt på fredagen efter skolan,fullt upp med kalas & ja, jag har inte hunnit vila mig o jag som ville så gärna åka till skolan idag, vara frisk. så det va faktiskt det rätta beslutet att vara hemma, för jag vill verkligen inte smitta mina underbara vänner, det vill ju ingen, o kanske också känns konstigt o vara i skolan o inte må bra fortfarande, ja, så jag ska verkligen vila o ta det riktigt lugnt idag, det ska jag verkligen, o + att det här får bli sista sjukdagen på det här året, ja, jag tänkte..ja, skönt det skulle va att vara sjuk snart, o så blev man det..men efter några dagar o det sitter kvar så orkar man inte..man vill vara pigg&glad! ska snart ta en kopp te igen tänkte jag, jag får dricka mkt idag. men jag önskar mina läsare en underbar dag o inga sjukdomar hos er hoppas jag, ni är värdefulla! kram.


det får bli en bild på dom här saknade personerna. frida&daniel, saknar er så mkt!

Kommentarer
Postat av: F I L I P P A

åh frida är såå fin :DD är det hennes kille elr? :P hehe <3

2010-01-25 @ 13:50:20
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback