sjuk.

rubriken. ja, jag är sjuk. kom hem från skolan för typ 2 timmar sen, mamma kom o skjutsa hem mig! ♥ ne, jag mådde verkligen sämre idag. som sagt, igår hade jag ingen ork som jag skrev & idag va det värre. uscha. så jag ringde o mamma fixa så hon sluta jobbet o hämta mig, då blev man lättad..så nu har jag varit hemma ganska länge o bara tagit det lugnt, ätit,druckit te (ett måste!) + att jag tagit lite bilder med kameran, nu börjar jag förstå mig på den faktiskt, snart är jag duktig med den, hoppas jag! haha. resten av denna dagen ska jag tillbringa inne, te,läsning,mys & mkt mys till. det behövs verkligen! för i helgen åker vi iväg. alingsås cup som gäller, o jag måste va frisk till det. det är så grymt kul + att det är grymmare när man har en go gemenskap, så frisk ska jag bli till det! o sen på söndag är det också kalas, så nu får jag ta igen mig o försöka göra så gott som jag kan! hur mår ni andra idag föresten? ja, jag hoppas ni mår bättre än jag iaf. nu kommer bilder! kram.


frukost idag.

min älskade findus!

haha, random bild verkligen. men så är man på morgonen, tar bara på ngt ;)

ja, såhär ser olivia&jag ut på morgonen framför köksbordet, härligt! (y

kameran, åh, love it!

te är gott.

yääs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback