slödag.

slödag. men endå inte. i förmiddags va jag i kyrkan, o vet ni? jag träffa min kusin frida där & hennes kille! ja, dom har varit i Borås i helgen, jag har saknat dom så mkt nu när vi inte träffas så ofta..men ah, vad säger man, jag blev häpen när detta hände, alltså efter den underbara kvällen igår så har allting gått såå bra denna dagen, ja, jag förstår inte själv..haha. glädje,klocka,mys & ah, en riktigt bra dag idag enligt mig faktiskt! har också några bilder jag slänger in nu på kvällen. :) hur har er dag varit? lika bra som min, ja det måste det varit! nu ska jag lägga mig o vila o samtidigt läsa en riktigt bra bok jag fått låna av en i min släkt, "när ingen ser oss" ah, jag fastna för den direkt o jag läser den varje dag nu, riktigt bra bok! ha en underbar kväll. o njut av den! ni är vackra människor, ville bara säga det, för det är sant! kram.


dagens outfit igårkväll. förlåt för suddet i ansiktet men va faktiskt inte beredd på att kameran tog så mitt ansikte såg lite fel ut. haha.

liiiike.

lite närmare på mina märken på adidasväskan.
NGmärket (NY GENERATION)

ilovemylord!


grymt!


g a l e n

detta underbart vackra brev fick jag av johanna i torsdags? jag tror det va det, men ja, jag kan inte beskriva hur fint det va, TACK ÄLSKADE DU!

frisyren. haha, väldigt tråkig..men så blev det faktiskt efter kvällen igår, då undrar ni nog vad vi har gjort.

Kommentarer
Postat av: johanna (:

vi gjorde det vi är bäst på!

2010-01-31 @ 19:38:15
URL: http://johannaingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback