tjockt

med snö idag, ja, så tjockt att vår katt inte ens kan gå i den för att sen sjunka ner. haha. men det är härligt tycker jag, vi har iaf fått en vintertid kan man säga. :) nu går internet o jag ska lägga upp bilderna från igår som jag sa. om dagen idag, idag har jag faktiskt inget planerat, kanske jag ska va med johanna idag. men vi har inte bestämt än så vi får se ;) självklart ska jag ut i snön en stund också, vem vet, kanske det är den sista? då får man passa på! ne nu måste jag göra igoning mig, för snart så ska jag ut o städa friggeboden (det blev faktiskt ingenting med städning igår) så ni får ha det riktigt riktigt bra idag kära läsare, o här kommer bilderna! kram.


newnewnew. i like it!

dagens köp + lite fynd!

o jag gillar mina kuber, enormt! (ja, det är ju bara o ignorera min tumme bara, haha.)

o min afrikanska kvinna, ja, ni förstår nog nu att jag inte samlar på en vanlig sak, ne, nu har jag faktiskt också en egen afrikansk hylla, bra? yäs, snart bor ju nästan hela afrika hemma i min friggebod!

o den andra, det fattas också bara lite afrikansk musik sen kan jag också lära mig spela, eller iaf hänga med i takten, haha. :)

så här mkt har det snöat hos oss! ja, mkt är det verkligen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bli veckans blogg? Få mer besökare? Besök då min blogg och läs hur du kan bli det. http://SofiaJepsen.blogg.se



DRAR EN PÅ SÖNDAG!

2010-01-06 @ 12:22:19
URL: http://sofiajepsen.blogg.se/
Postat av: linaaaaaa!

åh. vilka snygga jeans! vart köpte du dem? :D haha, köpte du ännu en kuub? xd<3

2010-01-07 @ 10:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback