ang. kommentarerna!

jag måste bara säga att jag blir så uppmuntrad av alla söta kommentarer jag fått dom senaste dagarna! jag har lust o skriva ett långt brev till vissa av er, sen blir man så överraskad av att andra som man inte tror kollar på ens blogg o kommenterar, det är det som är så kul med kommentarer! sen vill jag bara säga att du som kommentera ett inlägg för några dagar sen (vill inte lämna ut för mycket eftersom jag inte känner dig, det känns bäst så!) den kommentaren värmde verkligen mitt hjärta. att få veta att en sån som du läser min blogg, det är ju så kul! tack så hemskt mycket. o ni andras kommentarer, ni ska bara veta att humöret höjs direkt, även om det är en kommentar så gör det det, jag lovar! ville bara säga det så ni inte tror att dom betyder för det gör dom verkligen! pusss.

Kommentarer
Postat av: BELLA

Visst är det underbart med att få kommentarer. Lite det som gör att bloggen går runt =)



Önskar dig en trevlig afton.

Kram från bella

2010-07-23 @ 20:22:49
URL: http://annabellesblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback