jag avskyr regn ibland..


elin,lisa,lina & olivia
ibland avskyr jag regn.. iallafall nu. i hela 2 dagar har det regnat ständigt. jag tycker själv det är jättemysigt med regn, men nu är regnet mer kallt o hårt. man vill inte vara ute, men under dessa dagar hinner man med mycket endå. har haft lina här under natten samtidigt som olivia kom inte o sov med oss i mitt lilla hus. inte så många timmars sömn men vi har orkat upp idag o gjort en hel del endå! varit o ätit på golden,kollat i butiker,köpt godis, självklart kunde vi inte göra så mycket eftersom kalla regnet bara smattrade på en när man bara gick ut men vi hade kul endå tyckte jag, tack tjejer för dessa dagar, ni är underbara! har tatt lite kort också, har nästan ingen ork att sitta här en liten stund till eftersom jag har tillbringat senaste halvtimmen på att skicka in bilder till GTs tävling. min mamma tipsa det för mig ikväll o jag gick upp hit o skicka in direkt. tävlingen avslutas den 15 augusti o´så avgörs det vem som vinner. o höjdpunkten då.. 5000 kr! ja .. inte så dumt faktiskt. så jag skicka in en massvis med bilder o nu är det bara o hålla tummarna på det! nu ska jag ner o äta en skål fil. förlåt vänner för att jag är ganska dålig på att uppdat. mig men man har inte sån blogglust just nu känner jag .. kommer väl snart igen hoppas jag, ni får förhoppningsvis bilderna imorn, men en kan jag bjuda på som jag bara älskar! hade bäst! kram.

Kommentarer
Postat av: bella

Vilken fin bild på er alla!

kram

2010-07-31 @ 07:40:08
URL: http://annabellesblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback