lovley.

hejj sunshines! vill bara säga hur glad jag blev för er som kommentera inlägget om "ny blogg". eftersom många skrev att ha kvar den så gör jag faktiskt det! gör väl om lite design o så .. har tröttnat lite men vi får se. tack att ni kommentera, annars skulle jag velat om det här ett bra tag till. nu kommer resten av alla awsoome bilder från koster! tänkte faktiskt ladda in dom igår, men bara för att det är några snubbar här som gräver så kom dom tydligen åt telekablen, så varken tvn,telefonerna eller datorn funka igår. men idag fixade dom det så nu är det igång igen! hoppas ni fortfarande mår bra vänner! jag mår som jag alltid brukar på sommaren. njut av bilderna nu! happiness.




















del 2 kommer om någon dag!


Kommentarer
Postat av: miadiana.blogg.se

Vilka fina & härliga bilder :)

2010-07-15 @ 08:58:25
URL: http://miadiana.blogg.se/
Postat av: Hilda

Din nya bikini passar dig perfekt och på tal om bikini, så har jag för en stund sen sytt en bikiniöverdel.

du kan få se den någon gång om du vill när vi är med varandra.

Hilda

2010-07-17 @ 22:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback