tillbaka.

är tillbaka efter 3 underbara dagar. liseberg, alideberg med lina + övernattning & övernattning med hilda. helbra dagar helt enkelt! just nu är jag en aning trött o sugen på fil. vet inte om jag har ork att sitta o ladda upp alla bilder jag lovat, inte idag, men en ledig dag imorn om inte vädret är för bra så lägger jag in lite bilder! men man kan ju heller inte hoppas på dåligt väder imorn. men ni förstår nog, om det är dåligt väder. bloggning förhoppningsvis! hoppas ni har haft det lika bra som jag! ikväll får jag nog städa upp mitt rum efter allt o slappna av , sen får vi se om någonting annat kommer imellan! happiiness.

Kommentarer
Postat av: Bara jag

Hejsan !

Här kommer en hälsning från en typ "tant" 48 år.

Tittar in då o då på din sida för att den är kan man säga behaglig ja det kan man.

Du skriver och fotar så ödmjukt och vackert !



Ha nu en fortsatt trevlig o varm sommar :)



Bless !

2010-07-21 @ 14:55:55
Postat av: Anonym

tack tack tack underbara elin för allt! kan du inte lägga upp bilderna? :) jag älskar dig!

2010-07-21 @ 22:54:51
Postat av: Anonym

från lina! ;d

2010-07-21 @ 22:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback