världens bästa namnsdag.




ja, idag har det nämligen varit min namnsdag!även om man har namnsdag idag har man blivit firad till max! ja det är bara för att min familj är underbar! dagen har varit väldigt lyckad. nu känner jag bara för att slänga mig i sängen o läsa. myys. imorn har jag inga planer mer än att vi ska plocka blåbär, känns som det nästan inte är någon idé eftersom mina systrar kom hem med blåbär som dom plockade idag. men vi får väl se, någonting gör jag imorgon hoppas jag iallafall, har också en sak som ska göras. men det får jag spara till senare, håll ut! önskar er en lyckad dag imorn så ses vi säkert imorn också! godnatt vänner. kram!


detta har jag haft på mig idag o jobbat gärnet! eller?

Kommentarer
Postat av: felicia

vad är det för spännande byggar elin ska bygga ? :P



Du är såååå sjuukt fin elin !



ps. titta gärna in i min blogg och lämna en kommentar elelr två efter dig !

PUSS & KRAM !

2010-08-01 @ 11:41:52
URL: http://feliciaas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback