en av dom finaste komplimangerna man kan få?







Igår så va jag påväg till rörvik för att spendera halva dagen på stranden med nära&kära. när jag gick in vid stigen o va påväg dit så gick jag förbi en familj, en gammal & en vuxen med en liten tjej i vagn o en 3-4årig kille som gick före. efter en stund hör jag att lillkillen börjar springa o märker att han vill springa ikapp mig. med hoven i ena handen o flåsande så går han igen o ropar:
"kolla, jag sprang nästan ikapp prinsessan där!"
efter några sekunder ..
"var kommer hon ifrån?"
alltså hela grejen som hände. en liten 3-4årig. ja, det är inte varje dag man får kallas prinsessa för nån? det va nog en av dom finaste komplimanger jag nånsin fått, charmigt!

Kommentarer
Postat av: LINA

Elin, du är verkligen en prinsessa! jag saknar dig så mycket, och förlåt för att jag inte har ringt. Men jag är faktiskt i varberg med mormor och morfar! (y) och har inte så mycket pengar på min mobil, men jag lovar att jag ska ringa på tisdag när jag kommer hem! hoppas ni har det toppen på koster med mycket bad och solsken. Mormor, morfar och martin hälsar. :) jag älskar dig!

2010-07-01 @ 10:41:02
URL: http://beeergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback