just nu


bjussar på den!

är jag trött. men längtar tills imorn, för då åker vi till koster! mitt lilla smultronställe. egentligen skulle det bli på lördag-söndag nåt sånt, men eftersom pappa slutar tidigt imorn så åker vi istället för att vänta, för mamma jobbar ändå tills lördag! så packat o klart (tror jag?) o jag ska 'vila' upp mig tills imorgon. nu när jag ska till koster så kommer det bli ett mycket sämre uppdat. men det tror jag är ganska förstårligt eftersom det är sommarlov .. men det kommer komma något iallafall, det kan jag lova! nu ska jag ut så kommer jag snart bli pigg igen (?) maybe att jag lägger in en hälsning imorn innan vi åker men annars så får jag väl säga att vi ses om två veckor, iallafall när jag är hemma. njut o lev livet. det är sommarlov! kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback