kungligt.


sitter och kollar på kungligt bröllop just nu. jag skulle egentligen inte kollat just nu om jag inte sett halva interljuven för en halvtimme sen där dom interljuva victoria & daniel. alltså jag tycker bara dom är så goa, man kan tro eller iallafall jag trodde att inom det kungliga så är det väldigt pedant,"kungligt" & stelt. men vad jag hade fel? när jag lyssna på detta blev jag så imponerad. dom är ju som helt vanliga människor som ska gifta sig fast endå är dom så speciella på något sätt. så spontant,behagligt och ja, jag gillade det! själva bröllopet har inte börjat ännu .. men 5 min kvar så börjar vigseln! just nu så pågår kungliga kortegen .. åh,alla har så underbara klänningar måste jag säga! nu ska jag titta vidare för sen ska jag städa mitt rum om jag hinner innan jag drar iväg till amanda och har myskväll med henne, har saknat henne så eftersom hon varit på läger i veckan,så jag ser framemot det! ska ni kolla på bröllopet? kramar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback