NELLY.

va inne på åhaga idag. nelly outlet, hur kul som helst. plus att mamma o jag kom precis perfekt vid 10, den tiden dom släppte in. hittade 3 bra plagg som jag tänkte visa er nu, jag hitta också en skolavslutningsklänning (!!) eller jag o jag, jag skulle inte hittat den om inte jag träffat johanna o lina där som hittat den, tack kära vänner! trodde man skulle träffat massvis med folk men nej, det va faktiskt inte så mycket, dom enda jag träffa va typ amanda,lina & johanna. nu slänger jag in bilderna både från idag & på plaggen,har inte så mycket att säga. ÄLSKAR vädret fortfarande bara o ja, nu går jag ut igen! haha. kram på er!

soft. + att vi fått en datamus nu så det går att redigera bilder igen, haha.





skolavslutningsklänningen.

syns inte så tydligt men iallafall
ett linne
ett par svarta harembyxor
en vit"klänning"
blev riktigt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback