ON AND ON.

USCH, avskyr vädret rent ut sagt! JAG VILL SOLA, VARA UTE, HA SOL! halva dagen har spenderats i målsrydskolan med amanda, får tyvärr inte säga vad vi gör för något men kanske säger det i efterhand, några av er vet. du är bra amanda! efter detta traskade jag hem till mig i spöregnet. just nu sitter jag här med halvöppna ögon, behöver piggas upp! vet inte vad jag ska göra ikväll, kanske ska ut trots vädret? eller amandas tips, hemmaspa. inte så dumt det heller .. jag försökte ta lite bilder i regnet påvägen hem med ett paraply i ena handen, gick sådär .. kameran blev blöt på en gång men några fick jag iallafall, haha. imorn är det klassens dag som tillbringas hos vår ena mentor marita först med frukost ute i ett partytält o efter gå till en plats vid en sjö o bland annat paddla kanot,bada o annat. då får vi hoppas att vädret håller! verkligen. på kvällen är jag på mina syskons skolavslutning o på fredag morgon har vi våran. helt upptagen! men självklart kommer jag ta kort, så under dom första dagarna av lovet kommer jag lägga in dom! hade bäst nu! kramar.

gårdagens.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback