sååå grymt.

gokväll! sitter här o lyssnar på världens bästa låtar som jag hittat just nu! inget bloggande tidigare idag. jag har faktiskt varit på både en grym konfirmationsgudstjänst o efter åkte vi till lina som konfirmerade sig då, jätte mysigt! ja, jag måste verkligen säga, konfirmationsgudsjänsten va ju bara så glädje! speciellt dansen alla konfirmander och ledare dansa, ja, jag skulle nog filmat kom jag på sen, men jag fick många kort på det iallafall! ne, men det va verkligen grymt måste jag säga! så jag har bestämt mig, jag ska konfirmera mig i toarp, PUNKT SLUT. har tusentals bilder från idag känns det som o orkar just nu inte lägga in o allt så det får bli imorgon jag lägger in dom, om jag då hinner ..för imorgon kommer några vi känner väl från falun o hälsar på en stund, o då sitter man ju inte här och är osocial så vi får se vänner, ni får hålla utkik helt enkelt! :) nu ska jag kolla fotboll med ett glatt humör, JAG ÄR GLAD. hade bäst! happiness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback