skolavslutning!

gokväll kära vänner! blev lite bilder från ikväll endå som jag sa att jag inte hann förra inlägget men jo, idag hinner jag faktiskt! jättemysig skolavslutning, klart att regnet va ett undantag men annars va det riktigt mysigt när man såg sina små syskon stå där o sjunga, stolt! nu taggar jag för imorgon, för imorn har jag skolavslutning, kl 9! jag bara HOPPAS att vädret håller iallafall, för förra året regna det som det inte gjort förr typ, så uppehåll är ett måste! ska också pröva lite frisyrer tills imorgon som jag inte bestämt än, några tips? ja, jag önskar er iallafall ett underbart sommarlov! för det förtjänar vi alla. kramar!


kvällens.



















Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

fina bilder sötnos

2010-06-10 @ 20:57:20
URL: http://johannaingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback