syskonmyys.

i eftermiddag åkte mamma till ett möte på jobbet o alla vi syskon blev kvar hemma. vi bestämde oss för att packa picknik korgen med nybakta muffins o annat o gå upp till nygårn. åh, vad jag älskar mina syskon! när vi väl har dom tillfällena tillsammans så blir det så sjukt mysigt! + att det verka som solen gilla oss, regna inte ett dugg! o sammanlagt med att vi va där uppe,gick hem, va ute resten av tiden tills vår kära pappa kom hem så va det exakt 3 timmar, underbart. fast undantaget va väl helt klart dom irriterade myggen, varför finns dom egentligen? jag menar dom gör ingen nytta mer än att det kliar på oss. just nu taggar jag inför imorn eftermiddag när jag bär mig av till kyrkan för att sen åka med ett par tjejer o sova i skogen, eller rättare sagt ett vindskydd. vilket betyder också att jag måste packa väskan med allt tillbehör man ska ha med sig, för vi ska bära allt till vindskyddet som tar typ 15 min att gå, men det gör jag gärna för att va med imorn, det kommer bli hur bra som helst! kanske lägger in meddelandet som jag fick genom fb igår, så förstår ni nog också att jag behöver åtminstonde packa en del ikväll. nu tänker jag lägga in alla bilder från idag, föresten kom jag på videon jag lovat lägga in. haha, det går inte så bra .. har inte ens redigerat den eller så, så förmodligen kommer den lite senare i sommar! hade bäst. bless.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback