tisdagkväll.

gokväll kära vänner! sitter inne hos farmor o farfar o kokar ihjäl, sjukt varmt här inne! men balkongen är öppen så det blåser in, iallafall bättre. vilken dag, ganska molnigt men endå kvaft måste jag säga, men vi har hittat på saker ändå, fullt verkligen. jag njuter fortfarande att jag är här, nu känner man verkligen att man är ledig .. bara kan ta dagarna som dom kommer, gäller att ta vara på dom, tiden rinner ju bara iväg! jag hoppas ni själva mår bra o att vädret varit kanon! nu tänkte jag lägga in lite bilder från dagarna som gått. ni märker säkert att uppdat. är sämre, o då MENAR jag sämre. men jag kan faktiskt inte med att bara sitta här inne medans dom andra är ute o hittar på annat i värmen, ne, då är jag nog hellre där. nu ska jag snart ut o hoppa, även om jag är helt slut i benen (speciellt mitt knä) o hela jag är mör så gör jag det endå, en impuls! kosterkramar från mig.














mer bilder får ni någon annan dag, orkar inte vänta mer, haha.

Kommentarer
Postat av: Tessan

härliga bilder! saknar dig (: <3

2010-06-30 @ 16:38:26
URL: http://jagkallastessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback