varierande väder.

först lite sol o så blåser det som bara den på morgonen, sen när det väl är ganska kvaft så börjar det bildas gråa/svarta moln över himlen o sen spöregnar det som om det va vintertid, ne, men riktigt kallt va det! det kallas för varierande väder! tänkte ladda upp resten av alla bilder nu eftersom det blev halva igår.  hoppas ni mår bra, första dagen på sommarlovet! själv mår jag riktigt bra! är en såndär mysmänniska idag känns det som. men det passar väl idag! har inga planer för resten av dagen, tänkte planera lite för veckorna som kommer nu, ja, inte hela sommarlovet för man vet ju aldrig vad som händer! men jag vet iallafall att om två veckor åker vi till västkusten igen, eller rättare sagt vårt sommarställe på koster! längtar som bara den. o jag kan säga att även om jag nästan är uppvuxen där och man varit där varje sommar, så tröttnar jag aldrig. det händer faktiskt nya saker varje gång, o man njuter som bare den så ja, det är mitt lilla smultronställe. vad ska ni göra under lovet? åka utomlands,bada,åka till varberg, osv. skulle vart kul att höra vad ni ska göra, så kanske man får några tips samtidigt! ne nu laddar jag upp bilderna! ha en underbar myslördag så hörs vi imorn hoppas jag! kram.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback