alingsås -nästa-.


om en halvtimme något liknande så åker jag till alingsås med farmor&farfar, kalas väntar. ja, världens bästa amanda marklund fyller år idag o halv 7 är det i alingsås o självklart vill jag gratta henne & + att jag köpt present också! dagen har varit mkt bra, matteprovet gick vell sådär, som tur va fick vi fortsätta med det imorn för att ingen hann klart, så bra! ja, det blir nog ingen uppdat. ikväll eftersom jag ska till alingsås. min planering för imorn, skola,stan med amanda & fritidsgårn. ser verkligen framemot dagen på stan, va riktigt längesen amanda o jag va i stan tillsammans så det ska verkligen bli mysigt! nu önskar jag er en riktigt bra "våffeldag" som det då är idag, haha. kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback