•städning nästa.

sitter här inne och känner bara hur ögonen börjar tåras..ja, jag blir faktiskt sån när jag sitter framför datan en viss tid, känsliga ögon? tror det, haha. redan söndag och jag har hunnit med hälften vad jag hade bestämt i veckan men så är det när tiden bara går, men eftersom snö bara smälter mer o mer är det ett + också från mig. :) ja, i förmiddags så va vi i kyrkan, ilike. sen efter så åkte vi hem och jag har faktiskt inte gjort något mer, bara funderat på om jag hinner det jag skulle egentligen gjort igår, städat&plugg..det blev inget av det igår, men jag hade vell den tiden med läxor men det är helt sjukt, jag typ struntar i det o gör annat, som att sitta fast klistrad vid datorn&tvn, hoppas jag inte är ensam. så nu efter detta så är städning nästa efter promenad o läxor om jag då hinner. för ikväll så ska vi på min kusins kalas, 14 år, grattis Joel! så det kommer hända senare idag, jag önskar er alla en grym söndag & nu kommer mobilbilder, lite sena men det va ju en som önska det så självklart!:) kram.


julias armband.

sött!

NO:n

me.




like.

ZoZo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback