det märks.

vad märks? att det ÄR vår såklart! äntligen säger jag bara, jag är också riktigt imponerad av att snön smälter såå fort, men det är ju positivt! 2 dagar kvar till lovet börjar o jag bara längtar, först så har man ledigt sen på tisdag så åker jag på haboläger med massa andra från kyrkan, årets grymmaste läger säger jag bara! sitter här o ska snart gå ner o plugga,ja, ska jag va ärlig så har jag faktiskt fått ett framsteg, jag ska börja ta tag i skolan, har börjat få tankarna på vad jag ändå slipper undan allt som innebär skolan,som läxor då.. men nu har jag tänkt om, jag ska verkligen ta tag i det, ett bra tips! anyway, har lite bilder jag kommer slänga in nu, börjar få intresset för fotograferingen igen, o jag tror säkert det är för att det börjar bli vår, haha. jag önskar er alla en grym tisdag. ni är värdefulla! kärlek.



dagens.
imorn kommer förmodligen hatten på, melike.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback