disigt värre..


igårkväll innan promenaden med amanda, myys.
hej bloggen! rubriken, dåligt väder idag..by the way, ska snart springa ner till köket o göra middag till mig, behövs nu om man ska få energin tillbaka som verkligen är nere nu. det är sjukt, skolan,trötthet,huvudvärk,bortkastad tid & ja, är verkligen sleten som jag verkligen ogillar, jag vill få tillbaka glädjen igen, verkligen! ikväll ska jag på den sista träningen för alltid typ, har faktiskt inte berättat detta här o bara sagt det till få av mina vänner, men ska sluta i fotbollen tyvärr..jag har verkligen tänkt på detta mkt, är det min sport? är det kul? ah, ni vet dom tankarna & nu har jag verkligen tänkt efter, det är faktiskt inte min sport o jag har tappat peppen i matcher o sånt, jag tycker det är såå sämst o lämna ett så bra lag..men, man träffar dom säkert, iallafall många i skolan som tur är! ja, vad ska jag göra nu? jo, har faktiskt börjat fundera på 3 "sporter" jag ska välja mellan. boxning,dans & gymnastik, det är verkligen inte sånna sporter man kanske väljer mellan, så olika..men dom är det! nu är jag mest inne på boxning faktiskt, så det är nog det jag helst vill göra, haha. hoppas ni hatt en bra torsdag. imorn är det simning som gäller i skolan, efter har jag inget planerat, härligt. kram på er!:)

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

vad tycker du om min nya design sötnos?<3

2010-03-12 @ 00:45:26
URL: http://johannaingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback