FöRStamArS..


samma outfit som igår!
hej sunshine's! tack för ordet amanda, haha. 1 mars idag o jag sitter här just nu o funderar på vad jag ska göra strax..ja, själv är jag riktigt rastlöst på dagarna + att jag är så velig så det finns nästan inte, men jag kommer säkert på något hoppas jag. haha. :) hur har er dag varit today? hoppas att allt gått grejt, själv har jag hatt en okej dag faktiskt, fast lite deppad är jag just nu men det går vell hoppas jag..ja, jag har faktiskt inte så mkt o berätta om denna dag! men imorn blir det nog en vanlig skoldag o sen på kvällen blir det träning på engvallen, om nu vädret håller, men det ska bli kul faktiskt, längsen träningarna va faktiskt, men det är ju pågrund av all slask,snö & "dom små stormerna" som kommer ibland, men fick höra att i veckan ska det regna o bli varmare o det hoppas jag verkligen på, ett + för värmen från mig! nu ska jag ta en kopp te o sätta mig med mina två läxor, matte&svenska, we like (y. hade bäst & fick just en låt i huvudet som är så fin & bra, ta till er det..för det är verkligen sant! kärlek till er.

du vet vell om att du är värdefull
att du är viktig här o nu
att du är älskad för din egen skull
för ingen annan är som du...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback