friday i'm in love.

fredag o jag är glad, både för vädret o för att det ÄR fredag, haha. ska snart gå ut o njuta av solen som kom fram för några timmar sen, så bra. dagen har varit okej, simning på idrotten faktiskt, har lite träningsvärk i armarna men det går hoppas jag!:) idag så ska jag bara försöka slappna av, släppa skolan, släppa alla tusen tankar som har snurrat runt, njuta helt enkelt. vad ska ni själva göra? en go fredag hoppas jag också, satsa på det! ne, nu outfit bilder, förlåt för mobilbilder men kamerabatterierna är sega på att ladda, haha. kärlek till er.
ett citat jag snappat upp :

när du hamnar i en besvärlig situation och
allting går emot dig, tills det verkar som
om du inte kan stå ut en minut längre
ge då inte upp, för det är just där och då
som tidsvattnet vänder..


outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback