jumapili.

haha, om ni undrar så kommer alla konstiga meningar jag hette igår o idag från googletranslate , we like. + att det är på swahili, ännu bättre! hej föresten vänner, hoppas ni mår bra denna underbara söndag, själv mår jag riktigt grymt bra rent ut sagt som jag inte gjort på ganska länge! just nu sitter jag här o känner hur  proppmätt man är från en god middag + chokladpudding, mkt gott. vi har faktiskt mamma o pappas vän Peder här på besök så det är klart man gör gott då!:) söndagen har varit grejt som vanligt, åkte till kyrkan på förmiddagen o sen har jag inte gjort mer än att försöka få bra bilder på mitt köp igår som jag sa tidigare, min kamera är inte helt på än, sämst. men bilder kommer idag ändå, från mobilen. ikväll ska jag planera veckan,gå ut,plugga & njuta av dom sista timmarna från helgen. imorn ska jag till stan efter skolan. haha, igen kan man säga, men det är faktiskt så att jag såg en svart hatt med nitar på igår i knallen, o blev fast vid den, men när jag satte på mig den så blev det lite tvek o affärerna skulle stängas så jag gjorde inte det, men sen efter så sa mamma att vi kan åka in imorn o köpa den, den är speciell o det är klart, det är inte likt mig, men hallå? ibland måste man pröva nytt! sen är det också för att min syster ska köpa skor, eftersom hon inte va med oss igår så blir det hennes tur imorn, o då följer jag också med! nu kommer pic's. hade bäst! massvis med kramar.


my new shoes.


dagens outfit.

svarta rosetter.

o vita.


småpengar på emmaus..

hårrosett.

två gamlakakburkar jag fick av min underbara farmor, så söta + att dom passar perfa i min retrohylla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback