kallt.



igårkväll med amanda. :)

dagens outfit.

hejj! funderar på att ta på mig någon filt eller nåt liknande just nu, fryser verkligen såå mkt! + att jag har en tunn tunika på mig idag och nu när det va kallare ute också, bra val va? haha. dagen har varit mkt bra, lite för mkt flams kanske men så är det när man är övertrött. senare idag ska jag göra resten av alla läxor som jag inte hann med igår, för igår va jag med underbara amanda & sen efter träning, min sista träning för mig..ja, igår sluta jag, jag blir ganska besviken eftersom jag lämnar mitt älskade lag men så är det vell, kommer sakna dom enormt iaf!  sen så kommer mormor&morfar hit, myys. så jag kommer nog vara upptagen hela kvällen. anyway, på tal om min kamera, jo, batterierna är segare än vanligt o det tar slut på en gång, helt sjukt! så jag ska nog imorn eller i helgen åka o köpa nya batterier som då måste funka, haha, jag saknar att ta kort, det blir bara mobilbilder..o dom blir ju hälften så bra så ah, det ska fixa sig. ha det nu så bäst & vi hörs. varma kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback