LöRdaG.

hej mina vänner! hur mår ni denna lördag? själv mår jag riktigt bra och jag tror också en del av glädjen beror på hur underbart väder det har varit o är också, SOL hela tiden dom senaste dagarna nu, så BRA! o för mig får det gärna fortsätta nu tills våren o all snö smälts bort, men det börjar iaf likna något som får en på bättre humör faktiskt. :) ja, igårkväll som sagt va jag på EttÅtti, grymt bra som jag hoppades på och + att jag&hilda sjöng, lyckad kväll tycker jag! idag på förmiddagen fick jag äntligen sova ut som jag inte gjort på flera veckor hittills så det behövdes, sen va det träning kl.halv tolv - ett. och det va ju så passande att solen låg framme idag när vi träna, annars skulle nog inte jag tränat, iskallt. men träningen gick bra och efter så skjutsade vi hem amanda. o ja, har inte så mkt mer och säga från mig, har ätit,solat..tagit det lugnt som jag lovat mig själv idag. så ikväll händer nog det inte så mkt mer, det som står planerat ikväll är nog lite matte&städa mitt rum, haha. :) nu kommer bilderna jag lovat, fast jag tar inte alla eftersom vissa är väldigt lika så några slänger jag in & jag önskar er en fortsatt bra lördag, mys! kärlek till er.


promenad igår.







f0kus på grenarna.



Kommentarer
Postat av: eliiin.

2010-03-06 @ 18:38:47
URL: http://beeergs.blogg.se/
Postat av: stina

fina bilder:)

2010-03-06 @ 18:47:56
Postat av: J O H A N N A

jag gillar din nya jacka sötnos.

2010-03-06 @ 22:03:58
URL: http://johannaingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback