monday.

underbar dag idag helt enkelt, så bra. glatt humör o snabb tid i skolan, welike. + att jag bara kände hur den underbara känslan för att man har så underbart grymma vänner, jag är verkligen så tacksam över det & kom ihåg att vänskap är en gåva. nu är jag äntligen hemma o bara njuter av att det är studiedag imorn, det behövs faktiskt även om det har varit helg precis, tiden går ju som bara den! snart ska jag ta mig något och äta o återgå till städningen i min friggebod, ja, är faktiskt inte helt klar med än, dam torka bara igår så nu är det sista bara damsugning och vikning av kläder, haha. ja, tänkte också göra hälften av alla läxor jag tagit hem så att jag inte behöver göra allt imorn, för imorn ska jag VARA ledig, iaf hälften, ska till lina o dom och ha ett litet kalas för susanne som hade kalas igår som inte vi kunde komma på eftersom vi va på Joels så imorn får vi gå igen, mys. hoppas ni har det underbart just nu & önskar er en grym fortsatt bra dag + studiedagen imorn, va ledig. kärlek till er.



outfit. igår o idag, fast hade uppsatt hår idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback