new.nuwe.naujas.nytt.

hallå bloggen! har precis kommit hem från en stund med mamma i knallen. köpte faktiskt ganska mycket nytt till mig, nödvändigt + onödigt = mig, kan man nog säga. bilder kommer självklartt, men det är såhär att min kamera är helt av just nu & om jag laddar batterierna så står det "ready" men när jag ska sätta på den så går det helt enkelt inte, konstigt? a lot. så jag ska åka med pappa antingen imorn eller i veckan o köpa nya batterier, för nu saknar jag att ta kort, iaf med min riktiga kamera, haha. men får vell försöka få bra foton på mitt köp med mobilkameran som är sådär bra, men det kommer bilder kan jag lova! bloggar senare ikväll, ha en underbar saturday. kärlek från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback