nittondemars.

gokväll bloggen! ska snart ner o äta innan jag åker till ettåtti halv 7. yes, ikväll blir det grymt. marcus olsson kommer + att jag ska upp o tala om min tro, är väldigt förväntansfull & samtidigt är det pirrigt, men det kommer gå bra! fredag o dagen har varit okej som alla andra, hade simprov andra lektionen, 27 längder på 20 min, ja, lite bättre än förra iaf!:) ja, imorn så har jag o pappa planerat att träna tillsammans i öresjöroddsällskap som det kallas, haha. nu undrar ni säkert vad det är, men pappa va på det i tisdags o ja, styrketräning,träning & rodd är det som gäller, o han sa att det vore värt att pröva så självklart vill jag det, så imorn på förmiddagen åker vi! ha en grymt bra fredag vänner. kärlek!

en liten bild på dagens väder, regnit & dimmigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback