rainy day.

gokväll ! dagen har varit riktigt bra,bortsett från det dåliga vädret då. först en skön skoldag & sen hem med lina. vi har hatt de så mysigt o skratten, haha! tack lina för dagen, älskardig. nu är jag hemma och har gjort alla läxor utan svenskan jag ska finslipa lite inför redovisningen av min presentation av uganda imorn, yes. idag har jag också burit med min hatt, + att jag stortrivs i den! imorn, torsdag o sista dagen före påsklovet, så u-underbart! vad ska ni hitta på? ja, som sagt ska jag på läger från tisdaglördag. så inget bloggande då tror jag inte, men tar med mig kameran så va beredd på en bildbomb om två veckor, haha. nu ska jag ner o mysa lite, hade bäst! kram.



Kommentarer
Postat av: Felicia :) <3

Man kan ju inte göra mer än att bara ÄLSKA hatten !!! <33 DEn är skiiiiit cool!!



Puss och kram från felicia!

2010-04-01 @ 22:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback