slappdag.

godeftermiddag! vilken underbar slapplördag, härligt väder,typ inget planerat..ah, en sån lördag får man ha ibland. ska iväg med mamma o lämna en film som jonathan har hyrt & då tänkte jag att vi samtidigt kunde passa på o kolla skor i knallen, vårskor. så vi får se om jag hittar några snygga, maybe. har tagit lite bilder också, får bli mobilbilder nu sålänge innan batterierna är hälften klara, annars tar dom slut direkt efter en stund, sjukt. ikväll som sagt har jag ingen som helst planering, bara lite läxor som jag behöver göra men annars bara slappt, så rubriken passar in idag. slappt. nu måste jag springa ner o klä på mig, önskar er en underbar lördag o kanske att jag bloggar senare idag, vi får se! kärlek till er. :)



bara några från idag, kanske att jag laddar upp dom sista senare idag!

Kommentarer
Postat av: sofia

vem hejar du på ikväll i melodifestivalen? själv hejar jag lätt på eric!:)

2010-03-13 @ 17:08:33
URL: http://sofiamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback