sol!

hallå friends! vilket väder,sol,blå himmel, och ett glatt humör. • L O VI T • just nu sitter jag här med samma tankar som jag hade i måndags ni vet, vad jag ska börja med..läxor,mat,utomhus,slappt? ja, veligt värre. men jag har iaf passat på att sätta mig i några minuter i den sköna solen för en stund sen, så u-underbart verkligen, jag vill verkligen passa på att sola varje minut solen är där men ja, det funkar inte så, haha. :) ja, igår va det som vanligt ingen uppdat. igen men jag kan ju kortfatta det som hände igår iaf. efter skolan hängde jag med underbara johanna hem o va hos henne tills vi skulle "träna". det va underbart, prat,skratt, sånt vänner gör helt enkelt, men det kändes endå kort men det blir fler tillfällen, tack för den underbara stunden iaf johanna!:) ja, som jag sa, vi skulle ju träna vid 19. på grusplan o vi va verkligen såå taggade! men sen när vi kommer dit så ser vi att det är släckt på hela planen + att vår tränare dennis står vid dörren in, självklart sjönk humöret lite, det blev ju teoriprat istället, men jag tyckte endå det va bra. vi prata om hur viktigt det va att äta riktig mat,träning,schemat för våren o lite till, en nyttig träning endå. haha. :) nu får ni kolla lite bilder från idag&igår, enyoy. kärlek till er!



så underbart vackert på dom senaste dagarna!

söta du!







johannas nya rum, snyggt? JA!



påväg till den taggade träningen, säger vi!

fint väder!

såhär låg jag o sola idag, riktigt underbart!


försökte få fokus på dropparna men det gick vell sådär..det bästa fotot. haha. :)



Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

gillar bilderna sötnos. <3 ily.

2010-03-03 @ 18:33:13
URL: http://johannaingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback