studiedag.


utanför vår balkong..
märks verkligen att snön smälter bort o våren smyger sig fram mer o mer, så underbart bra! + att man kan vara ute mera i vädret & vårkläder, jag bara njuter. strax så ska jag gå in o göra igoning mig för om en halvtimme bar vi hem till lina o dom och firar susanne, det ska bli riktigt mysigt. ja, jag vet faktiskt inte hur länge vi dörjer där men man har ju ingen speciell tid faktiskt. men ikväll har jag bestämt mig för att först plugga o sen kl. 19 så blir det fys i gånghesterskolan med laget, det är nog det som jag planerat just nu, men förmodligen kommer jag att göra mer framåt kvällen. nu måste jag kila, hoppas ni har fått och har en grym studiedag, ledigt är underbartt. kärlek från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback