true,hope,love.


bild från idag! + ny jacka.
yes. som sagt, äntligen fredag och jag är glad! försöker dölja min trötthet men det går vell sådär..har varit så trött dom senaste dagarna och nästa vecka ska jag verkligen sova har jag bestämt, ingen gillar och vara trött enligt mig, haha. :) förlåt för att jag bloggar så sent men har gjort annat när jag kom hem från skolan idag. först så la jag mig faktiskt ute och sola i en halv timma nåt sånt, så u-underbart verkligen! fast jag blev vell inte så brun men ja, det kanske kommer senare hoppas jag! sen gick jag ut en promenad o fotade en stund, så bilder kommer också, sen när jag va hemma så va alla hemma och sen har jag ätit och nu har jag typ ingen tid alls att lägga in bilder, för om några minuter åker daddy & jag till EttÅtti, grymt! så om det inte blir så sent ikväll kanske jag lägger in bilderna då, annars laddar jag upp dom imorn när jag kommit hem från träningen i dalsjö, hade bäst! kärlek.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte börja me att lägga in lite bilder från skolan då&då?:))

2010-03-06 @ 13:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback